اندیشه در استمرار انسان ،خروج از مسیر حبس و ورود در مسیر رشد می باشد. ابوسعید نیازی هشترودی
درباره وبلاگ


به وبلاگ نقد و اندیشه خوش آمدید
آخرین مطالب

همین ما را بس....یادداشتی تحلیلی بر فیلم «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران
همین ما را بس....

خلاصه مطلب : پیام نصیری خرم: «خوابم می آد» فیلم تلخ و گزنده ای است که اگر شوخی ها و طنازی هایش را (شوخی با برخی فیلم ها، ژانرها و مضامین شناخته شده در سینما) کنار بگذاریم می تواند حدیث نفس هر آدمی باشد. نویسنده و کارگردان تمام تلاش خود را انجام داده اند تا این حقیقت تلخ را در پشت ظاهر کمیک فیلم پنهان کنند. «خوابم می آد» نمونه ای است از آن دسته فیلم های کمدی که در غالب کمدی سیاه جای می گیرد.
 
 



ادامه مطلب ...

نسبت عقل و دین در رشد انسان

مقدمه

ساختارهای اندیشه ای و فلسفی و فکری، بسیاری از رفتارهای مارا در زندگی جهت می دهند. البته با نگاهی به زندگی روزمره مردم متوجه می شویم دغدغه های فلسفی در میان زندگی ایشان به هیچ وجه مورد توجه نیست اما باید به این نکته توجه داشت که انسان نمی تواند در زندگی خالی از فکر و چرایی در اعمال و رفتار خود باشد.

رابطه عقل و علومی که منشاء عقلانی دارند با دین یکی از مسائل فلسفی است که ارتباط مستقیمی با فرهنگ زندگی مردم همچون مُد، چشم و هم چشمی، خودباختگی و موضوعاتی از این حیث دارد. روش زندگی انسانی که به تبیین درستی از این رابطه رسیده باشد با انسانی که بین این دو مقوله کاملا جدایی و حتی تضاد می بیند متفاوت است.

برای اینکه به این تبیین درست برای رسیدن به یک زندگی سعادتمندانه دست یابیم ضروری است که در ابتدا تعریف خود را از عقل، علم و دین معلوم کرده و سپس به قلمرو و انتظار خود از آنها بپردازیم.

تعریف علم و عقل

با مراجعه به فرهنگ وبستر مى بینیم که واژه Science که معانى مختلفى دارد......



ادامه مطلب ...

عوارض خود ارضایی دختران

 

 

عوارض خود ارضایی دختران

عوارض خودارضایی دختران

 

خود ارضایی دختران

یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»



ادامه مطلب ...

 

برگزاري نشست راهبردي زن و خانواده در حضور رهبري
 
 
در اين نشست گروهي از صاحبان مقالات پذيرفته شده، مشروح نظريه‌ها و ديدگاه‌هاي علمي خود را در حوزه زن و خانواده ارائه مي‌دهند.


به گزارش سرويس زنان جهان؛ سومين دوره از نشست‌ انديشه‌هاي راهبردي چهارشنبه هفته جاري (۱۴ دي‌ماه) در حضور رهبر انقلاب اسلامي و با شرکت محققان و صاحب‌نظران حوزه زن و خانواده شامل اعضاي هيأت علمي دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و نيز جمعي از اساتيد و فضلاي حوزوي برگزار مي‌شود.
به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، طي اين رويداد علمي و راهبردي، پس از گزارش دبير نشست، گروهي از صاحبان مقالات پذيرفته شده، مشروح نظريه‌ها و ديدگاه‌هاي علمي خود را ارائه مي‌دهند و پس از بحث و تبادل نظر آزاد اعضاي نشست، رهبر انقلاب اسلامي به بيان ملاحظات و نکات راهبردي نظام در اين حوزه مي‌پردازند.

 



ادامه مطلب ...

 

امام خامنه ای از نگاه شخصیت های سیاسی جهان
 
 
 
سید علی اسلامی در وبلاگ جامعه شناسی انتقادی علوی نوشت:

از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون سیاستمدارن و چهره های سرشناس جهانی بسیاری برای ملاقات رهبر انقلاب به ایران آمده اند و با ایشان ملاقات کرده اند.

در ادامه نظر تعدادی از این چهره ها را پیرامون امام خامنه ای مطالعه بفرمایید.


پوتین:مسیح را در ایران دیدم



 



ادامه مطلب ...

 

جبران خلیل جبران؛ نویسنده مسیحى لبنانى است که در صف نویسندگان معروف به «مهجر» قرار مى‏گیرد. نویسندگان مهجر به آن گروه از ادباى عرب اطلاق مى‏شود که پس از جنگ جهانى به آمریکا مهاجرت کرده‏اند و جریان خاص فرهنگى ادبى تأثیرگذار در جهان عرب را به وجود آوردند. جبران، نامى آشنا همراه با آثارش در ایران دارد و نوشته‏هاى وى، مخاطبان زیادى در کشورمان پیدا کرده است.

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 شهريور 1391برچسب:نقد اثار وحشی بافقی, :: 20:43 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

 

شرح زندگی و نقد آثار وحشی بافقی

  • مقدمه و ياد داشت نويسنده

    به نام آنكه «نخل زبان را رطب نوش داد» و «درّ سخن را صدف گوش داد»، به نام زيباترين واژه‏ هاى كتاب آفرينش، پنهان‏ترين زواياى زيبايى و روشن‏ترين آيینه‏ هاى تجلّى.

    ما چه بخواهيم و چه نخواهيم بايد بپذيريم كه روحمان با شعر، دوستى بسيار ديرين و پيوندى جاويدان و ناگسستنى دارد. سهم شعر در حراست و نگاهبانى زبان پرارج پارسى در ادب و عرفان اين سرزمين بسيار زياد و چشمگير بوده است . شعر ، يار ديرين و دلبر شيرين مردم اين مرز و بوم است و طىّ قرون و اعصار با روح و جان ما درآميخته است.

 



ادامه مطلب ...

  شرح و نقد آثار فلسفي  
 
جلال الدين دواني، فيلسوف ذوق التاله( 2011)
نويسنده: غلامحسين ابراهيمي ديناني   

ناشر: هرمس

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

28.00 دلار
 
شرح فصوص نصيريه ( 2011)
نويسنده: محمد بن احمد خواجگي شيرازي   
مصحح: خديجه مقدس زاده   

ناشر: كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

22.95 دلار
 
عرش الايقان في شرح تقويم الايمان( 2011)
نويسنده: محمد عبدالحسيب بن احمد علوي عاملي   
مصحح: علي اوجبي    اكبر ثقفيان   

ناشر: كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

30.00 دلار
 
فلسفه هنر ابن سينا( 2011)
نويسنده: هادي ربيعي   

ناشر: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

14.50 دلار
 
ابداعات فلسفي علامه طباطبائي( 2009)
تاليف: محمد علي اردستاني    قاسمعلي كوچناني   

ناشر: پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

21.50 دلار
 
روش شناسي فلسفه ملاصدرا( 2009)
نويسنده: احمد فرامرز قراملكي   

ناشر: بنياد حكمت اسلامي صدرا

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

26.95 دلار
 
كشف المراد: ترجمه و شرح تجريد الاعتقاد، اثر خواجه نصيرالدين طوسي( 2009)
شرح: جمال الدين علامه حلي   
ترجمه و شرح فارسي: ابوالحسن شعراني   

ناشر: هرمس

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

63.00 دلار
 
معاد جسماني در حكمت متعاليه( 2009)
نويسنده: مرتضي پويان   

ناشر: بوستان كتاب قم

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

76.00 دلار
 
هستي شناسي فلسفي (شرح تحفة الحكيم آيت الله غروي اصفهاني)( 2009)
نويسنده: غلامرضا رحماني   

ناشر: بوستان كتاب قم

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

52.95 دلار
 
شرح اشارات و تنبيهات (نمط سوم: در باب نفس)( 2008)
نويسنده: سيد حسن سعادت مصطفوي   

ناشر: دانشگاه امام صادق (ع)

موضوع:
شرح و نقد آثار فلسفي

34.50 دلار

 

قرآن مجموعه ای از گزاره ها و آموزه های هستی شناختی و جهان بینی و قوانین حقوقی و سیاسی و اجتماعی و اخلاقی است. از این رو از دربردارندگی وسیع ای برخوردار بوده و از گستره کامل و جامع ای بهره مند می باشد. کتابی که همه آن چیزهایی که انسان در زندگی دنیوی و اخروی خود بدان نیاز دارد را به اشکال مختلف و بیانات گوناگون تبیین و تحلیل کرده است و چیزی را فروگذار نکرده است. دربرگیرندگی آن همه حوزه های ریز و درشت مسایل زندگی را پوشش می دهد .

یکی از مسایلی که قرآن بدان اشاره کرده و به تحلیل ماهیت و علل و عوامل پیدایی و اهداف ایجادی و مهار و هدایت آن به سمت و سوی درست و صحیح پرداخته است، مسایل جنسی است. قرآن هر چند که در این حوزه به جهات اخلاقی از صراحت و بیان شفاف آن به گونه ای خودداری ورزیده است ولی از آن جایی که دین اسلام و آموزه های قرآنی بر اصول و پایه های فطرت انسانی نهاده شده و از سوی خداوند و پروردگاری فرو فرستاده شده است که آفریدگار و خالق اوست ، به این مساله به عنوان بخشی از ساختار وجودی بشر و نیازهای او توجه شده است و بر پایه این که خداوند از بیان حقایق و تبیین و تحلیل آن حیا نمی ورزد و هرچه را که لازم دین و زندگی باشد بیان می کند، در این حوزه نیز به همه آن چه می بایست گفته و توجه داده شود، پرداخته است.




ادامه مطلب ...

 


ماه گرفتگی یا خسوف کلی وقتی روی میدهد که کره ماه وارد سایه کامل کره زمین می شود. اگرچه این ناحیه تیره ترین قسمت سایه کره زمین است اما با این حال به علت اینکه مقداری از اشعه های نور خورشید در لبه کره زمین و به وسیله جو ان تفرق پیدا می کند مقداری نور به کره ماه می رسد . جو کره زمین بیشتر امواج نورانی با طول موج نزدیک به نور آبی را پراکنده می کند. در نتیجه نوری که به کره ماه میرسد دارای مقادیر بیشتری از اشعه های نورانی با طول موج نزدیک به نور قرمز نسبت به نور عادی خورشید است و به همین دلیل است که در طی خسوف رنگ ماه تقریبا مسی یا قرمز کدر به نظر می آید.


اگر در لحظه ماه گرفتگی به ماه سفر کنید مشاهده می‌کنید که بر روی ماه خورشید گرفتگی صورت گرفته است یعنی زمین نور خورشید را مسدود کرده است.

 

ماه گرفتگی کلی

 



ادامه مطلب ...
جمعه 3 شهريور 1391برچسب:دیدگاه رهبری, :: 14:39 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

 

دیدگاه رهبری

 

نماز جمعه‌ی این هفته تهران (1390/11/14)به امامت ولی‌امر مسلمین اقامه شد .در ادامه بخش هایی از خطبه ی اول را که در ارتباط با پیشرفت های علمی پس از انقلاب اسلامی است، می خوانید:

من چند تا از نقاط قوّتى را كه در اين مدت داشته‌ايم، عرض كنم، چند تا هم از نقاط ضعف را عرض كنم. مهمترين نقطه‌ى قوّت ما در اين سى و دو سه سال عبارت است از غلبه‌ى بر چالشها؛ اين خيلى مهم است…. نقطه‌ى قوّت ديگر، پيشرفت علمى است. عزيزان من! اين پيشرفت علمى را دست‌كم نگيريد. اين پيشرفتها خيلى مهم است. علم، پايه‌ى پيشرفت همه‌جانبه‌ى يك كشور است. اين حديث را من يك وقتى خواندم: «العلم سلطان»؛ علم، اقتدار است. هر كس اين اقتدار را داشته باشد، ميتواند به همه‌ى مقاصد خود دست پيدا كند. اين مستكبران جهانى به بركت علمى كه به آن دست پيدا كردند، توانستند به همه‌ى دنيا زور بگويند. البته ما هرگز زور نخواهيم گفت، اما علم براى ما به عنوان يك پيشرفت حتماً لازم است.


 



ادامه مطلب ...

این مقاله صرفا پاسخی ست به برخی مدعیان ولایت که با نام دین و استفاده از آبروی رهبری در سدد حمایت غیر معقول از فردی بر آمدند و در این مسیر هر چیز و هر فردی را که مانع آنها شود با هجمه های ناجوانمردانه مورد هجوم قرار میدهند !

همیشه دشمن برای از بین بردن اشخاصی که با تفکرات و مواضعشون منافع آنها را به خطر می اندازند روش هایی رو به کار میبرد که دو روش آن برای ملت بسیار آشناست 1.ترور فیزیکی 2. ترور شخصیتی

ایت الله مصباح یزدی یکی از علما و فیلسوفان بزرگ جهان تشیع که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی  اين سه جهت در ايشان (ایت الله مصباح )جمع است : هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي کلمه و هم صفا اين سه  با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است . اما از سوی این ولایتمدارن(!) مورد هجمه ای تقریبا بی سابقه قرار میگیرند .

 



ادامه مطلب ...

آشنایی با اندیشمندان معاصر ایران ( علامه جعفری - 2 )

در حالیکه برخی ها شعار "هنر برای هنر " را سر می دهند و برخی دیگر نیز هنر را برای جامعه می دانند ، علامه جعفری نظر دیگری را بیان می کند. ایشان معتقد است که باید " هنر برای انسان " باشد . یعنی بتواند انسان را رشد دهد و در مسیر کمال او را هدایت کند.

شنوندگان گرامی سلام ، با یکی دیگر از سلسله برنامه های " آشنایی با اندیشمندان معاصر ایران " در خدمت شما هستیم. در این برنامه با اندیشه ها و دیدگاه های "علامه محمد تقی جعفری " بیشتر آشنا می شویم. از همراهی شما با این برنامه سپاسگذاریم.
 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 شهريور 1391برچسب:اندیشه انتقادی, :: 20:42 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

 

اندیشه انتقادی


اندیشهٔ انتقادی (سنجشگرانه‌اندیشی) یعنی درست اندیشیدن در تلاش برای یافت آگاهی قابل اعتماد در جهان. این روش شامل فرآیندهای ذهنی تشخیص، تحلیل و ارزیابی داده‌ها است. به بیانی دیگر، هنر اندیشیدن پیرامون اندیشیدن خودتان درحالی‌که شما می‌خواهید اندیشه‌تان را بهتر، روشن‌تر، دقیق‌تر، یا قابل دفاع‌تر بنمایید.[۱]

فردی که انتقادی می‌اندیشد قادر است پرسش‌های مناسب بپرسد و اطلاعات مربوط را جمع‌آوری کند. سپس با خلاقیات آن‌ها را دسته‌بندی کرده و با منطقاستدلال کند. و در پایان به یک نتیجه قابل اطمینان دربارهٔ مسئله برسد.

کودکان با قدرت اندیشه انتقادی به دنیا نمی‌آیند، و این قابلیت را به طور طبیعی نیز ماورای اندازه‌ای که برای زنده ماندن نیاز دارند، کسب نمی‌کنند. بسیاری از انسان‌ها هیچ‌گاه آن را یاد نمی‌گیرند. این روش به‌سادگی توسط والدین و آموزگاران معمولی قابل آموزش به دانش‌آموزان نیست؛ بلکه به مربیان ویژه‌ای برای آموزش مهارت‌های اندیشه انتقادی نیاز دارد.[۲]

 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 شهريور 1391برچسب:نقد فیلم مرهم, :: 18:34 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی


وي داخل شهربازي پارك ايستاده ولي ذره اي شادي و خوشي در رفتارش ديده نمي شود بدين دليل كه در خانه ي خود با زور و سركوب و بداخلاقي روبرو شده و در جامعه هم اعتياد و خماري و روابط ناسالم گريبانش را گرفته است.

همراه شدن اين مادربزرگ نمونه با نوه اش در جاهاي پرت و دردناك شهر بسيار تاسف بار ست. عشق وي ستودني و دلنشين است؛ او مي بيند كه مريم در بد مخمصه اي افتاده ولي هرگز نصيحتش نمي كند و به حرفهايش گوش مي دهد و اجازه مي دهد واقعيت، كار خودش را بكند؛ در لحظه اي محافظ و بادي گارد وي مي شود تا مبادا دست مالي نااهلان گردد. به پشت ايستادن او موقع شيشه كشيدن دخترك يادآور سختي تحمل واقعيت است كه به شدت تلخ مي نمايد.اين مادربزرگ دوست ندارد بدبختي نوه اش را مشاهده كند و از طرفي هم مي داند كه گوش وي به حرفهايش بدهكار نخواهد بود و فقط متذكر مي شود كه هيچ مادّه ي مخدري نمي تواند جوانان را از دنياي نكبت بار رهايي بخشد بلكه اين خود جوان است كه مي تواند با اراده و پشتكار فراوان، دنياي نگون بخت خود را تغيير دهد.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

نقد و بررسی فیلم پرتقال خونی

 

کارگردان: سیروس الوند1

فیلمنامه: پیمان عباسی

مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری

طراح گریم: ایمان امیدواری

صدابردار: حسن زاهدی

طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده

عکس: علی نیک رفتار

بازيگران: فریبرز عرب نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی، زیبا بروفه، ویشکا آسایش و ...


داستان :

والا رادمنش ( فریبزر عرب نیا ) مهندسی خوش پوش و ثروتمند است که در آستانه جدایی از همسرش مرجان ( ویشکا آسایش ) قرار دارد. والا که به دلیل مشکلات با همسرش دچار نوعی بدبینی به زنان شده ، روزی در خیابان به خانمی به نام ترمه ( نیوشا ضیفمی ) برخورد می کند که ماشین اش خراب شده و چند نفر اراذل هم مزاحم او شده اند!. همانطور که انتظار خواهید داشت، والا وارد معرکه شده و باعث می شود که شرایط موجود به حالت عادی برگردد. سپس والا ترمه را به شرکتش دعوت می کند و از کارگرش می خواهد تا نگاهی به ماشین این خانم بیندازد و مشکلش را برطرف کند. در این میان ترمه متوجه می شود که شرکتِ مهندس والا نیاز به یک آرشیتکت دارد و او هم که دستی در اینکار دارد، 2درخواست می کند تا در این شرکت مشغول به کار شود. درخواست او مورد موافقت قرار می گیرد اما مدتی نگذشته که ترمه بجای کار احساس می کند که عاشق والا شده اما این در حالی است که عکاسی به نام سیاوش ( حامد بهداد ) هم به تازگی عاشق ترمه شده و...


 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, :: 18:14 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

 
 
گزارش سینمانگار از جلسه نقد و بررسی فیلم «اینجا بدون من»بهرام توکلی: اغلب فیلم های سینمای ایران بحران مخاطب دارند
گزارش سینمانگار از جلسه نقد و بررسی فیلم «اینجا بدون من»
تاریخ درج : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
سرفصل : گزارش ویژه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : نوشین مجلسی: «اینجا بدون من» سومین ساخته ی بهرام توکلی است که از نمایشنامه معروف «باغ وحش شیشه ای» اثر "تنسی ویلیامز" اقتباس شده است. در این فیلم که در جشنواره بیست و نهم فجر حضور داشت، فاطمه معتمد آریا، نگار جواهریان، صابر ابر و پارسا پیروزفر نقش آفرینی کرده اند. جلسه ی نمایش و نقد «اینجا بدون من» روز یکشنبه با حضور بهرام توکلی(کارگردان)، کوروش جاهد(منتقد)، یحیوی مجری برنامه و جمعی از علاقه مندان در فرهنگسرای هنر برگزار شد.
 
 
 
 
 
 



ادامه مطلب ...

 

نقد و بررسی فیلم «سعادت آباد»


 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/saadat/lozl41df7hftvj2riwjd.jpgکارگردان: مازیار میری

 

 

بازيگران: لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، حسین یاری، هنگامه قاضیانی، امیر آقایی، مینا ساداتی

 


 

فیلمنامه‌: امیر عربی
تهیه کننده: همایون اسعدیان
مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش
تدوینگر: محمدرضا موئینی
موسیقی: کریستف رضایی
طراحان صحنه و لباس: امیر اثباتی، آتوسا قلمفرسایی
چهره پرداز: مهرداد میرکیانی
صدابردار: ساسان نخعی
صداگذار: مسعود بهنام
مدیر تولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد

 


........................


 

"سعادت آباد" پس از فیلم های "قطعه ناتمام" (1379)، "به آهستگی" (1384)، "پاداش سکوت" (1385) و "کتاب قانون" (1387) پنجمین ساخته مازیار میری است.

 

 

خلاصه داستان:

ياسي كه در زندگي مشترك‌اش با محسن دچار ترديدهايي شده، تصميم مي‌گيرد براي او جشن تولدي بگيرد و خاطراتي را يادآوري كند. او براي بهتر برگزار كردن مهماني، همه چيز از قبل پيش‌بيني مي‌كند، غافل از اين كه همه چيز مطابق با خواسته او پيش نمي‌رود ...

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 3 شهريور 1391برچسب:نقد فیلم گشت ارشاد, :: 18:4 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

 

فيلم «گشت ارشاد» چه در انتخاب سوژه و چه در شكل اجرا و چه نشانه گذاري‌ها و نحوه روايت و نيز تابوشكني‌هاي تصويري و ديالوگ‌هايش، حَظ وافري از سفره ابتذال برده و چيدمان كم نظير يكي از مؤلفه هاي اصلي فيلم‌هاي اخير سعيد سهيلي را به نمايش گداشته است كه عبارت است از ابتذال در فكر و سوژه و اجراء و خلاصه همه چيز!

فيلم داستان سه جوان در سنين مختلف است كه در پوشش گشت ارشاد و عوامل امر به معروف و نهي از منكر به دله دزدي، سرقت، و رفتارهاي زننده كلاشانه دست مي‌زنند و زندگي خود را از اين طريق مي گذرانند، آنها در هيئت انسان‌هاي مؤمن و ارزشي و تحت پوشش ماشين گشت ارشاد مردم را به بهانه‌هاي مختلف مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهند و از اين ره آورد روزگار مي‌گذرانند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

نقد و بررسی فیلم قلاده های طلا

اطلاعات زیاد؛ نقطه قوت یا نقطه ضعف !؟

فیلم "قلاده های طلا" با فیلم نامه ی ضعیفی مواجه است اما کارگردانی خوب ابوالقاسم طالبی توانسته فیلم را به گونه ای ایجاد کند که مخاطب را تا آخر58746فیلم به همراه خود بکشاند.

نکته بسیار عجیب این فیلم که از نقاط مثبت فیلم به حساب می آید نفوذ بسیار هوشمندانه کارگردان به محیط سازمان اطلاعات و مطرح کردن برخی مسایلی است که تا چند سال قبل جزء خط قرمز های سینما به حساب می آمد.

اما نکته عجیب تر این است که در فضای سایبری بعضی سایتها و حزب های مختلف دست به تحریم این فیلم زده اند...


بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 465
بازدید کل : 55424
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 2


محبوب کن - فیس نما